PF 2005 - datum: 24.12.2004
  1. Všem přeji za celý tým do nového roku 2005 všechno nejlepší, hodně zdraví, sportovních a pracovních úspěchů:

2. Tuto neděli 26.12.2004  se pojede za dobrých sněhových podmínek motoskijöring v Horním Městě u Rýmařova. Informace pan Šašinka starší. : tel. 606 329 051. Pojedu já, taťka i Michal Limon s Ivošem Sedláčkem.

Křivice - datum: 11.12.2004
Posílám vám nějaké foto z dnešního tréninku v Křivicích. Přestože bylo chladno, vysvitlo sluníčko a sešlo se na dvacet jezdců.  Byl jezdit jenom taťka se ségrou Dominikou, Michal Limon, Jarda Štěpánek a Honza Suchánek. Já jsem s Čépou v Jiníně. Dnes jsme zase hodně běhali, tak jsem utahaný. Ještě vás musím informovat, že Jirka ten motoskijöring nepojede, protože pojede trénovat do Španělska k Evertsovi. Moji sestru Domču to ježdění baví, tak jezdila celé odpoledne. Michal se dnes trochu potloukl, ale jinak je v pohodě.

Foto: Ladislav Rohlík - FOTOMX.com

Novinky - datum: 10.12.2004
  1. Tento víkend jedu zase s Čépou do Jinína a pak budu celý týden u Jirky.

2. Dále Vám musím sdělit, že máme nového sponzora, dovozce skútrů Peugeot a  motokrosového oblečení FLY. Takže příští rok pojedeme v tomto oblečení, je super!!!!!  Logo v sekci Sponzoři a  v Odkazech

3. Aktualizovány sekce:kalendáře, tým, sponzoři, odkazy

Aktuálně - datum: 5.12.2004
  1. Tak mi je konečně 12 let! Dnes jsme prohnali v Křivicích motorky, tedy vyhnali pavučiny! Bylo dobré počasí, jezdilo dost jezdců, mezi nimi Víťa Marek , kluci Růžičkovi a další. Od nás z týmu byl Súša, Michal Limon a taťka. Nemám foto z tréninku, ale posílám foto z narozenin.

2. Musím Vám sdělit, že jsem dostal novou přilbu SHARK a tedy získali jsme nového sponzora, a to firmu Nokamoto Hradec Králové, Prodejce motocyklů Honda , dovozce moto příslušenství, oblečení a přileb Shark, kterou jede mimochodem:Pichon, Vuillemin, Pourcel a další.  http://www.nokamoto.cz

3. Do týmu přidáni nový jezdci, aktualizace sekce kalendáře.

¨

Novinky - datum: 1.12.2004
  1. Tak jsem se vrátil po víkendu zase z Jinína, byla to dřina. Hodně jsme cvičili a běhali. Nemám žádné foto, protože jsem byl jenom s Čépou a Kůčou. Taťka zůstal doma..

2. MÁME V TÝMU NOVÉHO ZÁVODNÍKA!!!!! Doufám, že mi to brzy nedá na trati, protože to je moje mladší sestra DOMINIKA a kromě Aerobiku jí to hodně baví. Taťka jí připravil krásnou holčičí motorku. Viz foto.

3. Do shopu byly přidány dvě motorky na prodej.Více zde.

Novinky - datum: 27.11.2004
  1. Tak Vás musím informovat, že od dnešního dne se budou pravidelně aktualizovat kalendáře motokrosových, superkrosových, ale i jiných závodů v sekci: Kalendáře. Naleznete zde kalendáře na rok 2005, jak Hobby závodů, tak Mistrovství světa, Evropy, ČR, motoskijöringu, ale i Americké mistrovství v motokrose a superkrose.

2. Zrovna Vám musím oznámit, že 2.1.2005 se pojede za příznivých sněhových podmínek HOBBY MOTOSKIJÖRING v Žambereckém kotli. Pro aktuální informace volejte Jari Kuri tel.: 777 145 545

3.  8.1.2005  začíná mistrovství České republiky v motoskijöringu v NOVÉ PACE. Viz kalendáře. Musím Vám oznámit novinu, že pojede taťka to jsem už psal, ale zřejmě pojede i můj trenér Jirka Čepelák a to za ORION Litomyšl.

4. Já nyní nejezdím, ale trénuji fyzičku s Čépou. Hlavně jezdíme do SCM Jinín, většinou na celý víkend. Celý minulý týden jsem byl u Čépy, tak jsem Vám nemohl napsat. Bylo to fajn, protože jsem nemusel do školy, ale zase jsme dost běhali.

5. Pokud Vás zajímá také US.AMA – americký mistrák v motokrose a superkrose, máte ve složce kalendáře již rozpis závodů na rok 2005 včetně startovky všech jezdců Ameriky.

PŘÁNÍ ČÉPOVI K NAROZENINÁM: - datum: 14.11.2004

Za celý tým přeji Jirkovi Čepelákovi, všechno nejlepší k jeho 26 narozeninám, které slaví 15.11.2004, aby se mu dařilo v motokrosu, ale i v osobním životě. Hlavně toho syna, abych měl kamaráda a soupeře v motokrosu.

Ráďa  Míl  junior.

Mokrý trénink v Křivicích - datum: 14.11.2004

Včera to je 13.11.2004 jsme měli trénink v Křivicích na písku. Ze začátku nám pěkně pršelo a byla pěkná zima. Vůbec mě to nevadilo, protože jsem se hodně těšil na KTM a trénink s Jířou. Taky to bylo znát, protože jsem to dával taťkovi, který taky trénoval na jeho CRF 450 a ta má pořádný výkon. Po treninku jsem odjel na týden k Jirkovi a Klárce. V sobotu budeme společně na freestylové  show v Sazka aréně v Praze. Už se těším.

Rozloučení se sezonou ve Zvoli - datum: 14.11.2004

Na jedné ze zdejších tratí se jelo poslední tankování. Nemohl jsem se zúčastnit, protože jsme měli trénink Čépou. Byli ale z mého týmu Racing-RM. Michal Limon a Martin Haklička. Bylo vidět, že je taťka něco naučil, protože ostatní neměli šanci, a vlastně se utkali oni dva. První jízdu vyhrál Martin po pádu Michala a v druhé jízdě nedal Michal šanci nikomu a zaslouženě vyhrál.

Jinín - datum: 14.11.2004

Minulý víkend jsem byl s Jirkou v Jiníně kde jsme absolvovali fyzickou přípravu, hlavně běh. Na závěr jsme dostali hodinky na měření pulsu a ostatní fyzické výkonnosti. Jinak jsme si to užili. Byla sranda. Na pokoji jsem spal s Honzou Sixstou, Lubošem Drástou a Patrikem Liškou.

PODĚKOVÁNÍ A ROZLOUČENÍ SE SEZONOU V KOLÍNĚ S ČÉPOU - datum: 14.11.2004

Tak Vás musím informovat, že jsme měli na závěr sezony večeři s Čépou a  Klárkou v Kolíně v restauraci „U Slunce“. Jirka nám poděkoval za naší snahu ho reprezentovat, no a my kluci za to, že s námi měl tu trpělivost. Byla s námi i mamka se ségrou Dominikou. Posílám zase nějaké foto.

Před zimou - datum: 30.10.2004

Tak jsem absolvoval již poslední závod sezony 2004.  Přesto vás budu informovat o dění v teamu a o zimní přípravě a o motoskijöringu, který pojede především taťka.

Long Race - datum: 30.10.2004

V Opatově na tříhodinovce jsem jel s Michalem Špačkem, takže jsme byli složený Tým z Racing – RM a Gold fren , Odstartovali jsme na pátém místě, protože se běželo, a potom jsme se postupně propracovávali takřka bezchybnou jízdou, ve které jsme se střídali po dvaceti minutách až na první místo. Zaslouženě musím poděkovat Michalovi, který jel super. My jsme jeli hodinu a půl a musím vám říci, že to byla makačka. Taťka jel s Michalem Roušavým.  Oni odstartovali asi na dvacátém místě a dojeli desátí celkově a ve své věkové kategorii zvítězili

KTM 85 SX - datum: 29.10.2004

Tak jsem absolvoval první trénink na KTM společně s kluky Rykrovými. KTM 85 je báječná, super jede od spodu, brzdí, ale i jsem si pěkně zaskákal. Tak Vám posílám nějaké foto

Co bude? - datum: 27.10.2004

Ve čtvrtek máme v Kolíně rozloučení se sezonou s trenérem Jirkou Čepelákem. O víkendu se pojedu podívat s taťkou a kluky na poslední tankování v našem Náchodském regionu. Takže ve čtvrtek večer nové zprávy. Zatím ahoj všem fandům motokrosu.

Konec sezony - datum: 27.10.2004
V sobotu jsem se zúčastnil společně s týmem Jirky Čepeláka MM ČR v Opatově. Závody byli započítávány jenom jako závod družstev, takže to bylo vlastně takové rozloučení se sezonou. Já jsem jel naposledy na mojí Yamaze. Nyní si dám asi tři neděle odpočinek a poté začnu trénovat fyzičku a občas trénovat na nové KTM 85, již na velkých kolech. Byl jsem ji již testovat a asi ke konci týdne pošlu foto. Je to super motorka. No a nyní vám musím napsat o Opatově. Ráno bylo místy blátíčko a tak jsem se také jednou nevyhnul pádu. V kvalifikaci jsem byl třetí a v závodě jsem po super vydařeném startu šeredně vyletěl z motorky po doskoku lavice.!!!VIDEO ZDE!!! Přistál jsem v kaluži bláta. Bolelo mě zápěstí a tak musím poděkovat panu Motlovi, který byl poblíž a hned mi pomohl s motorkou. Ztratil jsem asi čtyřicet vteřin a rázem jsem byl z prvního místa poslední. Nevzdal jsem to a dopracoval jsem se až na šestou pozici. V posledním kole jsem to dal ještě klukům z týmu a dojel čtvrtý. Po jízdě jsem vyhledal doktora, který mě ruku zavázal. Dost to bolelo, ale přesto jsem v druhé jízdě dojel druhý za Brendlem a před Ciganem, který mě v posledním kole dost pozlobil.

Poslední Bel Ray - datum: 22.10.2004

Tak jsme jeli poslední závod Bel Ray, který nám počasím moc nevyšel. Celý den poprchávalo, tak byla místní jílovitá trať pěkně rozmočená. V kvalifikaci jsem měl pátý čas a v závodě jsem po pádu dojel na sedmém místě, které mi v celkové klasifikaci pomohlo na druhé místo za Járu Romančíka. Taťka byl celkově na pátém a ve své věkové kategorii vyhrál. Kam o víkendu? Pojedeme do Opatova na MM juniorů, nebo na pohár Vysočina do Poličky.

Kam o víkendu? - datum: 14.10.2004

Kam o víkendu? Tuto sobotu 16.10.2004  nás uvidíte na jedné z pěkných tratí východních Čech, a to na poháru BelRay v Třemošnici. Za týden v Opatově na tříhodinovce dvojic. Přijeďte se určitě všichni podívat.    Zdraví Vás všechny RÁĎA s týmem

Východočeský pohár v Rychnově nad Kněžnou - datum: 14.10.2004

Tuto sobotu jsme s taťkou a dědečkem jeli na jeden již z posledních závodů v sezoně. Od rána bylo dost bláta, ale to mi nevadilo. Jezdil jsem všechny tréninky ve všech kubaturách. Vyjezdil jsem celou nádrž, až mě museli dotlačit. Měl jsem velikou chuť závodit. Také to bylo v obou jízdách takřka start cíl. Jenom asi jednou mě předjel Michal Špaček, kterému jsem to hned vrátil. Vyhrál jsem před Kotrlou, Englem, Matochou a Špačkem. Myslím, že to byl dobrý závod. Dal jsem si to ještě s dvácama, ale protože jsem nestihl start, jel jsem stíhací jízdu a dojel jsem  ještě asi osmý. Taťka vyhrál veterány a trošku pozlobil licenčáky, protože jeli dohromady. Honza Suchánek a Michal Limon se snažili, ale oba měli v druhé jízdě pád, takže nemohli pomýšlet na lepší umístění.

Pohár AČR Vranov - datum: 14.10.2004

Minulý víkend 2.10. jsem se zúčastnil s trenérem Jirkou Čepelákem fyzických testů v SCM Jinín. Přesto, že mě ještě pobolívá rameno myslím, že dopadly dobře. V neděli  3.10. jsme se sešli s taťkou ve Vranově u Brna na poháru autoklubu. Ráno bylo velké bláto, tak bylo co dělat. V jednom z tréninků jsem dokonce skončil mimo lavici. V první i druhé jízdě jsem měl slušné starty. Na druhém až čtvrtém místě. Protože mám ale malá kola a trať byla dost náročná dojel jsem dvakrát na desátém, což považuji v současné době za solidní výsledek. Celkově jsem se v poháru autoklubu ČR za rok 2004 umístil na jedenáctém místě.

Novinky - datum: 14.10.2004

Tak se opět ozývám po krátké odmlce, způsobené velkým cestováním. Nejprve Vám musím napsat, že taťka koupil za přispění dědečka Hondu 450 CRF. Je to pořádné kladivo a super jede. Taky jsem ho odzkoušel. Posílám nějaké foto.

Novinky - datum: 1.10.2004

Tak Vám zase posílám zprávy z minulého víkendu, který byl velmi deštivý. Mě se v Kaplici, kde jsem byl s Jirkou Čepelákem moc nedařilo a podal jsem jenom průměrný výkon. V neděli jsme byli v Jiníně, kde jsem již zajel čtvrté a třetí místo. V týdnu jsme byli jezdit v Kutné hoře, kde přebudovali trať, udělali nové větší skoky, tak se mi to líbilo. V neděli mě uvidíte s celým Čépovým týmem ve Vranově na poháru AČR.Dále Vám musím oznámit, že příští rok pojedu již KTM na velkých kolech. Sehnal mi ji Jirka Čepelák za loňské výkony. Tak mě to bude motivovat na příští rok, abych na sobě pracoval.Foto pod článkem.

Kam o víkendu? - datum: 20.9.2004

Zdravím všechny fanoušky motokrosu. Držte pěsti! Tento víkend pojedu s trenérem Jirkou Čepelákem na NoFear cup do Kaplice. Taťka pojede s kluky z týmu do Trnávky a Opatova.

MMČR Pap Oil Cup Třemošnice - datum: 19.9.2004

Do Třemošnice jsme přejeli přímo z Poličky. Pap oilu se zúčastnil jenom taťka, který jel třídu veterán. Zajel jedenáctý čas a tak byl celkem spokojen. Říkal jenom, že proti kopci jeho Yamaha z roku 1999 nejede jako většina čtyřtaktů, a tak tušil, že po startu bude někde vzadu. To se taky potvrdilo a v první jízdě, když chtěl přeskočit některé jezdce na dvou velkých lavicích, šel pantem,  chytil hranu a byl z toho šeredně vypadající pád. Dojel pak ještě na 28 místě. Ve druhé opět odstartoval dvacátý první. Bojoval a dojel na pěkném desátém místě a získal tak prvních jedenáct mistrovských bodíků. Ve třídě open také závodil trenér Jirka Čepelák. V první jízdě ho zradila jeho KTM a ve druhé byl šestý. Celkově vyhrál jeho týmový kolega Martin Žerava. Třídu 125 ccm vyhrál můj kamarád Filip Neugebauer.

Bel Ray Polička - datum: 18.9.2004

Večer 17.9. jsme s taťkou Michalem Limonem a ségrou Dominikou jeli do Poličky na další seriál Bel Ray. Usnuli jsme dobře, ale ráno nás čekali dvě překvapení. Byla pěkná zima a trať se jela proti směru. To nás ale nezaskočilo. Já jsem po pádu v posledním kole první jízdy dojel čtvrtý za Járou Romančíkem, Martinem Uhrem a Jirkou Ciganem. Ve druhé jízdě se to opakovalo, přestože jsem jim pohrozil, že jsem menší a mladší, tak ať mě koukaj  pustit! Ale nepustili, tak je proženu v Třemošnici. Taťka jel dobře v první jízdě dojel druhý za Lustykem a před Furárem a ve druhé byl za nimi. Ve svých věkových kategoriích jsme zvítězili. Michal byl ve své kategorii na čtvrtém místě. Utekla mu o kousek bedna, a tak říkal, že se příště bude více snažit.  Přijela se podívat i mamka a děda filmovat a to mám vždy radost když mi fandí.

Cyklistický kurs - datum: 17.9.2004
Ahoj minulý týden jsem byl na cyklistickém kursu se svojí třídou na horské chatě Horalce v Orlických horách. Byl se mnou i kamarád, spolužák a týmový kolega Martin Haklička. Makali jsme na kolech po Orlických horách a taky jsme si to užili. Okouknul jsem prostředí okolo Horalky, neboť tady v zimě pojedu s taťkou MČR v motoskijoringu jako lyžař. Ostatní jezdci z týmu byli na Nativu  v Žamberku. Nemám podklady, nevím tedy jak byli úspěšní. No a tady se  můžete podívat na nějaké fotky

Trénink - datum: 15.9.2004

Dnes proběhl trénink, kterého se zúčastnili kluci Hakličkovi a Mílovi. Jinak probíhá příprava na víkend. Uvidíte nás v sobotu 18.9.2004  na poháru Bel Ray v Poličce a pak v neděli Radovan Míl sen. na MČR Pap oil v Třemošnici. Přijďte se podívat všichni, pojedou zde všichni naši reprezentanti i zahraniční jezdci. Po víkendu podáme nové zprávy.

Zdravíme všechny fanoušky motokrosu.

Východočeský pohár TRUTNOV - datum: 11.9.2004

Po týdenním odpočinku po pádu v Holzgerlingen jsme jeli do Trutnova. Radka ještě bolela  naražená chodidla a zápěstí, ale přesto zajel druhé a třetí místo a celkově skončil na druhém za Kotrlou a před Matochou. Z týmu se závodů ještě zúčastnil Ivo Sedláček, který v první jízdě upadl na skoku a po lehčím otřesu mozku ze závodu odstoupil. Radovan Míl senior a manažer týmu na půjčeném motocyklu od Martina Hakličky, který byl i se synem na hokejovém turnaji, vybojoval druhé místo za Peckou a před Z. Hubeným.

Nové zkušenosti - datum: 4.-5.9.2004

O víkendu 4-5.9.2004 jsme s Ráďou vycestovali do Německa ke Štutgartu na trať v Holzgerlingen, kde se jel ADAC Junior cup a Inter DM. Velmi pěkné závody. Juniorů se sjelo okolo 120 z asi dvanácti států Evropy. Ráďa zajížděl časy okolo 25-30 místa ve skupině a bojoval o postup do skupiny B. Naděje se rozplynuly po přetaženém dvoj skoku a následném výstupu z motorky. Následně jsme zjistily uvolněný spojkový koš v silentblokách, a bylo po závodech. Dále jsme se závodů účastnili již jenom jako diváci. Startoval zde i Ráďův kamarád a trenér Jiří Čepelák, dále  Petr Bartoš, Pepík Dobeš a další světoví jezdci. Bylo nám po závodech jasné, že je potřeba jezdit takovéto velké závody a tratě, kterých je v České republice málo.

!!! SHOP !!!

Internetové stránky máme rozšířeny o SHOP, neboť se zabýváme prodejem originálních pneu PIRELLI a Francouzských olejů IGOL. Kvalita olejů srovnatelná s francouzskými oleji Motul, ale cena je podstatně nižší!!! Oleje IGOL vyzkoušeny týmovými jezdci.Ceník k disposici v shopu. NEJLEVNĚJŠÍ NA TRHU !!!! Pneu PIRELLI jedou nejlepší světoví jezdci jako Stefan Everts, M. Pichon, J. Smets a další, viz foto

Dovolená datum: 1.9.2004

Tak se opět ozýváme po delší odmlce, protože jsme vycestovali na několik posledních dnů prázdnin do Chorvatska k Dubrovníku na poloostrov Pelješac. Počasí nádherné vždy hned od časného rána. Radek, aby nevyšel ze cviku, tak alespoň otáčí rukojetí plynu u 20ti koňového motoru Yamaha na člunu a brázdí Jadranské moře. Jinak odpočíváme po sezoně plné úrazů a pádů.

Ostrov v plné sestavě datum: 21.8.2004

Do Ostrova na Bel Ray cup jsme vyjeli v početnější sestavě. Nejpočetnější třída do 85 ccm, ve které startovalo 28 jezdců, a mezi nimi Radek, který po lehkém pádu v druhé jízdě dojel celkově čtvrtý, ve své třídě první. Na závody přijel i Radkův trenér Jiří Čepelák, který hodnotil Radkovo snažení celkem kladně. Nejlépe se umístil ve třídě open David Srba, který vybojoval druhé místo a Radovan Míl st. páté místo. Ve svých věkových kategoriích oba taktéž na prvních místech. Závodu se z týmu zúčastnil ještě Jan Friml a Dominik Doubrava. Oba jeli třídu 85 ccm. Dominik dojel ve své věkové kategorii na čtvrtém místě a Honzíkovi se v druhé jízdě porouchala jeho Honda. Závody pro tým Racing-RM vyšly dobře.

Pohár AČR Benátky datum: 15.8.2004

Dne 15.8.2004 Jsme byli v Benátkách nad Jizerou, kde se konal Pohár AČR. Jel jenom Ráďa, který pěkně skákal na tamní takřka superkrosové trati. V první jízdě dojel na 13 místě a získal tak první republikové bodíky ve třídě 85 ccm.V druhé jízdě odstartoval na 4 místě, které neudržel a na čerstvě nakropené trati upadl a dojel tak na 15 místě.Celkem tedy 14 místo a 14 mistrovských bodů. Foto na skokách a při poradě s trenérem Jirkou Čepelákem.

VČP Rychnov datum: 14.8.2004

14.8.2004 jsme se zúčastnili  Východočeského poháru v Rychnově nad Kněžnou. Třídu 85 ccm mladší jel Dominik Doubrava, který dojel v jeho premiéře na Kawasaki 85 na 7 místě. Třídu 85 ccm starší jeli jezdci Radovan Míl jun., Martin Haklička, Jan Friml a Ivo Sedláček. Nejlépe se umístil Ráďa na šestém místě po stíhací jízdě, kvůli pádu po startu v první jízdě. Martin dojel na pěkném 8 místě za ním Ivo a Honzík odstoupil pro poruchu jeho Hondy.Ve třídě Open jel Jan Suchánek, který sbírá cenné zkušenosti. Nejlépe se umístill ve třídě Veterán trenér Radovan Míl st., který si na půjčené Yamaze 125 dojel pro pohár za třetí místo.

Tým v nových dresech datum: 10.8.2004

Dne 10.8.2004 proběhl první společný trénink již v nových dresech týmu. Tréninku se zúčastnili: Martin Haklička, Ivo Sedláček, Michal Limon, Radovan Míl junior, senior a webmaster a fotograf Ladislav Rohlík, který nás i zvětšnil. Na tvrdé trati proběhl trénink až na drobné kolize a odřeniny úspěšně. Viz  foto.

Rudka u Kunštátu datum: 7.8.2004

Po zranění kolena ze středoevropského poháru jsme se s Rádikem a Michalem zúčastnili poháru města Kunštátu, kde královskou třídou byla třída 85 ccm. Radek zabojoval a propracoval se na třetí pozici. Michal Limon měl premiéru a dojel ve třídě  mladších 125 ccm  na druhém místě, sice ze dvou, ale nějak se začít musí.

Finále v Lehnici datum: 20.7.2004

Tento víkend se Ráďa a Martin zúčastnili posledního závodu poháru střední Evropy na Slovensku v Lehnici. Radek byl ještě hodně otřesený po pádech z Maďarska a Opatova. Naříkal na bolesti v levé noze a kyčli. Po závodech jsme zjistili, že má vodu v koleni. Jeho série pádů ještě pokračovala v sobotní kvalifikaci, a tak se nedostal do skupiny „A“. V Neděli klidnou jízdou vyhrál skupinu „B“ a tak na něho vlastně zbyla jenom 23 pozice. Po závodech odejel přímo s trenérem a kamarádem Jirkou Čepelákem na prázdniny do Kolína. Martin také v kvalifikaci havaroval a jel finále „B, ve kterém se umístil  na 15 místě.

Těžký pád v Maďarsku datum: 15.7.2004

Tak jsme absolvovali další podnik poháru střední Evropy v Maďarské Nyáregyháze.  Na písčité trati s mnoha velkými skoky, kterou má Ráďa jako oblíbenou, jezdil v tréninkách i v závodě dobře. Skákal až třicetimetrové skoky a jezdil okolo pátého až sedmého místa. Bohužel se mu nedařilo a tak již v sobotních kvalifikačních jízdách několikrát upadl v zatáčkách. Dovršením smůly byl pád v nedělní druhé jízdě, když ho „nakopla“ jedna z lavic a Ráďa  dopadl na přední kolo a šel tzv. „ přes rejdy“, narazil si obě nohy ve stehnech a opustil trať v sanitce. Zbyla tak na něho až devatenáctá pozice. Doma na RTG se zjistilo, že má těžké obraženiny stehenních svalů a kyčle levé nohy.

Ráďa na třetím místě datum: 28.6.2004

O uplynulém víkendu 26.-27. června závodil Ráďa ve Městečku Trnávka poblíž Moravské Třebové. V sobotu se zde jel kvalitně obsazený závod seriálu motocross elév ve třídách 50,65,85, 125junior. Ráďa startoval ve třídě 85 malá kola, ve které bylo pět jezdců, kteří měli šanci na vítězství. Mezi nimi byl i Radek. Naděje na vítězství se však rozplynuly hned v prvním kole první jízdy, kdy Ráďa upadl, a jeho krásná stíhací jízda mu vynesla pouze páté místo. Druhá jízda se vyvíjela již lépe, když po dobrém startu a téměř bezchybné jízdě obsadil druhé místo. V součtu obou jízd to pro Ráďu znamenalo třetí místo za druhým Gažůrem a vítězným Zárubou. V neděli se na stejné trati konal závod...........

Zkažené Horažďovice datum: 21.6.2004
Velice nepovedený závod po pořadatelské stránce se odjel, tedy spíše neodjel, v sobotu 19.6. v Horažďovicích u Strakonic. Šlo o třetí závod ze čtyř ze seriálu MEZ MČR NO FEAR JUNIOR CUP 2004 ve třídách 85 a 125 junior. Byl to zároveň Ráďův první mistrovský závod ve třídě 85 ccm. Nevedl si v něm vůbec špatně. V kvalifikaci obsadil dvacáté třetí místo, když nejrychlejší byl slovenský host Tomáš Šimko. I v první jízdě si vedl velmi dobře. Po povedeném startu se pohyboval někde okolo patnáctého místa, a i když ho předjely rychlejší soupeři a on kroužil asi 21.  tak toto umístění nebylo rozhodně k zahození. Jenže bohužel poslední tři kola před cílem se přihnala doslova průtrž mračen...